1) Bestellingen
Wanneer is mijn bestelling aanvaard?
- Na het bevestigen van je bestelling ontvang je een mail met orderbevestiging. Vanaf dan is de bestelling aanvaard!
Ik heb een vergissing gemaakt, kan ik nog wijzigen?
- Zolang je je bestelling niet bevestigd hebt, kan je wijzigingen aanbrengen en producten verwijderen of toevoegen aan je winkelwagen.
- LET OP: Na bevestiging kan je geen wijzigingen meer uitvoeren, wenst u toch nog iets te wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met Matchatea! info@matchatea.be
Kan ik een bestelling annuleren?
- Ja, zolang Matchatea de bestelling niet verstuurd heeft, kan de bestelling geannuleerd worden. Neem dan zo snel mogelijk contact op!
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?
- Matchatea controleert de artikelen voor deze verstuurd worden en zorgt voor een degelijke verpakking. Controleer uw zending onmiddellijk bij ontvangst!
- Aanvaard NOOIT verpakkingen die duidelijk beschadigd zijn bij het transport.
- Merk je de schade pas later op, dan dien je Kids Boetiek hiervan op de hoogte te brengen via info@matchatea.be
2) Verzendingen
Wanneer word mijn bestelling verzonden?
- Zodra Matchatea de betaling heeft ontvangen, word de bestelling binnen 24u verzendklaar gemaakt en verstuurd.
Hoe kan ik een bestelling ontvangen als ik niet thuis ben?
- Je kan je bestelling laten afleveren op een ander adres (familie, vrienden, buren,...) en het daar ophalen.
- Ben je op het moment van de levering op je eigen adres niet thuis, dan zal er een kaartje in jouw brievenbus zitten met de vermelding in welk postkantoor je het pakketje kan afhalen.
- Indien de bestelling niet bij de buren mag afgeleverd worden, gelieve dit bij de opmerkingen te vermelden!
Waar vind ik mijn verzendkosten?
- De verzendkosten worden duidelijk weergegeven in uw winkelwagen.
3) Betalingen
Over welke betaalmogelijkheden beschikt Matchatea?
- - Bancontact/Mister Cash
- - iDEAL
- - Paypal
- - CreditCard
- - SofortBanking / DIRECTebanking
- - KBC / CBC
- - Belfius
- - Vooraf overmaken: bij je orderbevestiging ontvang je een rekeningnummer van Matchatea.
Is betalen bij Matchatea veilig?
- De transacties die worden verricht bij Matchatea worden beveiligd door het betaalsysteem Mollie . Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.
4) Afhalingen
Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen ?
- Ja, je kan je bestelling afhalen bij De Oevelse Boekenwinkel Tongerlostraat 1, 2260 Oevel-Westerlo. Stuur ons eerst een mailtje, want dan hoef je natuurlijk geen verzendkosten te betalen.
5) Retourzendingen
Wat als het aangekochte product mij niet bevalt?
- Volgens de wet "verkoop op afstand" heb je het recht als klant mee te delen dat je afziet van de aankoop, zonder opgave van reden binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering.
- Stuur voorafgaand een mail naar ons ( info@matchatea.be) voor je een retourzending doet. Opgelet! De thee's mogen niet geopend zijn!!!
- De goederen worden op eigen kosten en risico teruggestuurd naar Matchatea, Tongerlostraat 45, 2260 Westerlo, België.
- Voeg bij je terugzending de bestelbon, uw gegevens en bankrekeningnummer zodat wij het bedrag kunnen terug storten! Wettelijk moet dit binnen 30 kalenderdagen gebeurd zijn. De verzendkosten zijn altijd voor rekening van de klant, dus ook voor retourneren.
- Enkel de artikelen die in de originele verpakking zitten, ongebruikt en onbeschadigd worden terug betaald.
Download hier het retourformulier
Kan ik een artikel omruilen?
- Je hebt 14 kalenderdagen de tijd om een artikel om te ruilen. Stuur ons voorafgaand een mail( info@matchatea.be) met de vermelding in welk artikel je wenst te ruilen.
- Zorg ervoor dat je pakketje voldoende gefrankeerd is en stuur het samen met de bestelbon naar Matchatea , Tongerlostraat 45, 2260 Westerlo, België.
- Alle verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Enkel de artikelen die in de originele verpakking zitten, ongebruikt en onbeschadigd zijn, worden omgeruild! Soldenartikelen kunnen niet geruild worden!
6) Producten
Komen de kleuren van de afbeeldingen overeen met die van de aangeboden artikelen?
- Ja, Matchatea tracht de kleuren in de webwinkel zo goed mogelijk weer te geven. Rood blijft rood en blauw blijft blauw.
- Kleuren kunnen misschien licht afwijken naargelang het schermtype.
Wat zijn de juiste prijzen van de artikelen?
- Al onze prijzen zijn in Euro, inclusief 6% of 21% BTW, exclusief verzendingskosten. Alle prijzen gelden per stuk of per set, tenzij anders aangegeven.
Kan ik mijn bestelling naar iemand anders laten sturen?
- Ja, tijdens het bestelproces vul je bij het venster ' afleveradres, indien anders ', het adres en de naam van de persoon in.
Is een geschenkverpakking mogelijk?
- Indien je wenst kan Matchatea een geschenkverpakking voorzien, dit is geheel GRATIS. Vermeld dit in het venster 'opmerkingen' tijdens het bestelproces. Indien je meer artikelen koopt, vermeld of alles afzonderlijk ingepakt moet worden en/of er iets samen ingepakt moet worden.
Heb je nog andere vragen, stuur dan een mailtje naar info@matchatea.be